Sveiki, gal kas pasidalins patirtimi apie mx6 2.0l varianta ir papasakos kurioje vietoj stovi degimo reguliavimo varztas pas tamstas? man kai nusipirkau mx tai degimas buvo nusuktus iki pat galo taip, kad varztas buvo pacioje kilpos apacioje, o as ji paemiau ir pasukau per viduri. Gal kas pasakysit kaip jis turi but is tikruju, nes dabar nezinau ar degimo kampas geras. Beje dar vienas klausimas, kiek zinau dohc varikliai yra aukstu apsuku varikliai ir priesingai nei sohc jie geriausiai dirba esant aukstoms apsukoms, pas mane yra tokia beda kad didziausia trauka prasideda nuo 4 iki 5k apsuku, manau butu daug geriau jei niutonu ir arkliu kreive iseitu pakeisti taip kad didziausi niutonai ir arkliukai pradedu suktis nuo 5k apsuku ir taip iki 6,5. Dabar toks atvejis kad iki 6k apsuku net neapsimoka smaugt nes paprasciausiai greitis geriau kyla ties 5,5k imetus trecia begi, o as to nenoriu ar degimo ankstinimas arba velinimas turi tai kreivei itakos? o jei ne tai kaip pakeisti ta kreive bent kiek?
Siame video puikia matosi kaip pirmu begiu greitis puikiai kyla iki 50km/h bet tuo paciu begiu smaugti iki 60 neapsimoka, bet jei pirmu begiu uzsmaugi iki 60km/h per prievarta tai imusus antra begi greitis kyla daug geriau nei kad imusus antra begi ties 50km/h beto atkreipkite demesi kad nuo 60 iki 80km/h pagreitis kyla daug greiciau nei nuo 80 iki 100
alora
Miestas : Klaipėda Pranešimų skaičius : 465 Join date : 2008-07-07
šiaip tai dohc yra sudvejinta vožtuvų sistema cilindrui ir aukštos apsukos čia niekuo dėtos. Tiesiog efektingiau sudeginamas mišinys.
"atkreipkite demesi kad nuo 60 iki 80km/h pagreitis kyla daug greiciau nei nuo 80 iki 100" - fantastinis komentaras. Pastebėsiu, kad 2,0 su maždaug 100 AG nėra dinamiškas variklis , taip, kad nori šokti aukščiau bambos ir ieškai sliekų ten, kur jų nėra.
Dainius Klubo narys
Miestas : Moletai-vilnius-Danija Pranešimų skaičius : 267 Join date : 2008-06-03 Age : 41
Rolka negali dabar rasyti komentaro tai manau ipaisytu nebloga siuo klausymu Siaip nelabai ka ten pakoreguosi kad trauktu geriau prie tavo norimu apsuku. Tiesiog yra masinos tech charakteristikos kurios nurodo prie kokiu apsuku yra pasiekiama didziausia galia ir didziausias sukimo momentas. Cia cipas padetu kazka bet visi jau zinom kad paprasciausiai neapsimoka jo deti nes prieaugis laabai mazas (ne taip kaip pvz dyzeliu). Arba antras variantas dedi turbo kita bet cia vel fantastikos visokios
montyzaz Klubo narys
Miestas : Ukmergė Pranešimų skaičius : 413 Join date : 2009-10-27 Age : 35
alora, as su savo efke zaisdavau reguliuodamas degimo kampus tai galiu pasakyti tiek kad cia tikrai ne fantastinis klausimas, niutonu kreive tikrai kisdavo reguliuojant degima, beto ant sohc greitis kildavo tolygiai iki pat ribotuvo, del to ir rasau toki posta O del turbu tai as pries jas nusiteikes o kad variklis nera dinamiskas tai ir as ta pasdebejau, del to ir parupo man kazka dar priburti
montyzaz Klubo narys
Miestas : Ukmergė Pranešimų skaičius : 413 Join date : 2009-10-27 Age : 35
alora, as su savo efke zaisdavau reguliuodamas degimo kampus tai galiu pasakyti tiek kad cia tikrai ne fantastinis klausimas, niutonu kreive tikrai kisdavo reguliuojant degima, beto ant sohc greitis kildavo tolygiai iki pat ribotuvo, del to ir rasau toki posta O del turbu tai as pries jas nusiteikes o kad variklis nera dinamiskas tai ir as ta pasdebejau, del to ir parupo man kazka dar priburti
na jei patinka lankstyti voztuvus, tai zaisk
Eivis
Miestas : Vilnius Pranešimų skaičius : 121 Join date : 2009-07-29 Age : 32
tas video tai... ne nuo nulio, o jau vaziuodamas 25 km/h greiciu pradejo begetis... Montyzas: po truputi ankstink degima ir pasiziurek kaip priima ir kaip kyla apsukos prie aukstesniu sukiu, kol surasi tinkamiausia varianta... 2.5 varikliui tai pasiteisina... del 2.0 nezinau... reikalinga iranga - raktas su galvute ir gera klausa...
Dainiau, del cipo tai cia tame bajeris, kad sumokesi grazius pinigiukus ir tau ten ilituos "placebo" mikroschema, paankstins degima ir isvaziuosi laimingas be reikalo sukises pinigus, nes visu pirma jau n kartu rasyta, kad sito MX6 GE kompai nesicipuoja... antra, tas efektas ir bus degimo paankstinimo deka
Paskutinį kartą redagavo Fuormuli, 2010-02-01, 20:03. Redaguota 1 kartą
Gali meginti zaisti su degimu, bet abejoju ar gausi to ko nori. Turi atitaikyti, kad nebutu per ankstus degimas nes gali nesudeginti pilnai misinio, jei per ankstyvas tai gali detonuoti.MX6 2.0 veleneliai nera pritaikyti aukstoms apsukoms galia pasieikia 5-5.5k rpm smaugti bereikalo aukstom apsukom neaspimoka, prarandama galia nes cilindruose nespejamos pasalinti atidirbusios dujos ir cilindrai nespejami pripildyti nauju degiuoju misiniu... Ir jei gausi efekta tai tikrai labai maza ir norint ji pajausti atmosferikui tuolabiau standartui, turi buti pats belekaip jautrus kaip lenktyninkas ... P.s cipas tikrai nieko nepades, nebent pirktum programuojama kompa ir atrastum kas tau ji galetu suprogramuoti ant stendo kad gautusi efektas....
montyzaz Klubo narys
Miestas : Ukmergė Pranešimų skaičius : 413 Join date : 2009-10-27 Age : 35
Nu va kiek minciu, kai kalbat rimtai tai idomu net skaityt ir apsisviest tuo paciu o ar ant mx lanksto voztuvus? kazkodel abejoju, nes net ant mano efkutes buvo specialios idubos voztuvams ir ju nelankstydavo.
Spoon, as tikrai esu pakankamai jautrus ir jauciu jei masina bent kiek lieviau traukia arba kada ji traukia geriau, pastebiu net jei garsas variklio pasikeicia ir zinau kada truksta tepalu vien tik is garso, man patinka kai viskas yra taip kaip turi but
Dainius Klubo narys
Miestas : Moletai-vilnius-Danija Pranešimų skaičius : 267 Join date : 2008-06-03 Age : 41
na man siaip asmeniskai cia ta tema tai pilstymas is tuscio i kiaura gaunasi, nes jei ka ten ir isgausi koki 0.1proc naudos tais visai koregavimais bet tolko vistiek jokio. Taip kad manau reik palink kas padaryta mazdos inzinieriu ir nereik isradineti dviracio, nes jis jau seniai israstas
Fuormuli VIP Klubo narys
Miestas : Telšiai Pranešimų skaičius : 266 Join date : 2009-04-28 Age : 44
na man siaip asmeniskai cia ta tema tai pilstymas is tuscio i kiaura gaunasi, nes jei ka ten ir isgausi koki 0.1proc naudos tais visai koregavimais bet tolko vistiek jokio. Taip kad manau reik palink kas padaryta mazdos inzinieriu ir nereik isradineti dviracio, nes jis jau seniai israstas
truputi klysti Dainiau, inzinieriu nustatymai yra standartiniam ir ekonomiskam vaziavimui, bei mazesniai tarshai, o paankstinus degima variklis truputi prasciau dirba prie zemesniu sukiu, taciau su kaupu atsiima prie aukstesniu sukiu, ko ir reikia norint greiciau isibegeti, geriau isnaudojant pavaras...
tomas6699
Miestas : siauliai Pranešimų skaičius : 42 Join date : 2010-01-18 Age : 48
mano manymu degima geriau palikt ten kur stovi orginaliai,neverta siukiot nes efektas ne per didziausias,ir gali atsiliept ant kuro sanaudu ir panasiai,geriau surast kita buda didint AG.pas mane 2,5l,man atrodo kad pas mane degimas isvis nesireguliuoja.
Fuormuli VIP Klubo narys
Miestas : Telšiai Pranešimų skaičius : 266 Join date : 2009-04-28 Age : 44
mano manymu degima geriau palikt ten kur stovi orginaliai,neverta siukiot nes efektas ne per didziausias,ir gali atsiliept ant kuro sanaudu ir panasiai,geriau surast kita buda didint AG.pas mane 2,5l,man atrodo kad pas mane degimas isvis nesireguliuoja.
kaip tai nesireguliuoja? taigi atverzi trampliorio(paskirstytojo) varztelius ir pasuki... vsio
montyzaz Klubo narys
Miestas : Ukmergė Pranešimų skaičius : 413 Join date : 2009-10-27 Age : 35
degimas kiekvienoj masinoj reguliuojasi o kaip manot, jei deti nedidele turbina i mx 2.0l , ar apsimoka ir ar daug zaidimo? kuro sanaudos butu didesnes nei v6?
mamas.d.a.c Admin
Miestas : Plunge Pranešimų skaičius : 1135 Join date : 2008-05-19 Age : 41
prasiau jo kad pabaigtu iki galo sawo projekta, bet ...
montyzaz rašo:
degimas kiekvienoj masinoj reguliuojasi o kaip manot, jei deti nedidele turbina i mx 2.0l , ar apsimoka ir ar daug zaidimo? kuro sanaudos butu didesnes nei v6?
Deivas
Miestas : Alytus Pranešimų skaičius : 264 Join date : 2008-10-06 Age : 36
turbina susidet, reikia daug pinigu, dvigubai daugiau informacijos apie viska ir trugubai daugiau kantrybes. situo atveju man dabar tik pinigu truksta. deja jie is dangaus nekrenta
montyzaz Klubo narys
Miestas : Ukmergė Pranešimų skaičius : 413 Join date : 2009-10-27 Age : 35
tai vat kad panasiai ir galvojau, jog su turbom zaist tai reik turet antra masina o be turbo tai daugiau nelabai ka ir pridarysiu su 2.0l motoru, aisku ismetimas laisvas, dar intake normalu pasidarysiu pavasari bet cia minimumas ka galima nuveikt
biely es
Miestas : KAUNAS Pranešimų skaičius : 227 Join date : 2008-05-23 Age : 37
degimas kiekvienoj masinoj reguliuojasi o kaip manot, jei deti nedidele turbina i mx 2.0l , ar apsimoka ir ar daug zaidimo? kuro sanaudos butu didesnes nei v6?
pabandyk pas forda pareguliuot, bonka pastatysiu. beje jei tema uzvedet, ar padetu reguliavis kurimuisi kai masina salta?
Deivas
Miestas : Alytus Pranešimų skaičius : 264 Join date : 2008-10-06 Age : 36