Kaip galima greitai ir paprastai padaryti pakeliamą kapotą su dujiniais pakėlėjais.
1. reikia 2 dujinių pakėlėjų nuo audi A4.
2. naudojau kampuoti 40x40x100, bet galima ir iš betkokio kito pasidaryti . 2vnt.
3. el. suktuvo su grąžtais, kampinio šlifuoklio ar geležies pjūklelio.
4. 4 vnt. pakėlėjo tvirtinimo varžtų su bumbulu ant galo.
5. noro..
iš visų ilgių, kiek tik buvau pasiėmęs, atitiko (20 cm, balionas + ~15 cm kojele be platmasės) pakėlėjo ilgis, tinkantis nuo audi ar kitu modeliu.. (stipruma parašysiu ryt)
iš metalinio kampo išsipjoviau ir susigręžiojau skylės, kad centrai ir diametras atitiku kapoto tvirtinimo.. ir išgręžt dar viena papildomą skylutę pakėlėjo laikikliui. PVZ
poto išimti kaškoki plastmasinį daigčiuką, esanti prie amortizatoriaus tvirtinimo, ir panaudoti tą skylutę pakėlėjo tvirtinimui. (vienoj pusėje nebuvo posparnio, tai labai paprastai prisukau su veržle, kitoj, teko kelt automobili, atsukti amortizatoriaus keturius tvirtinimo varžtus, sustumti amortizatorių į posparnį, pro so skylę prikukt laikiklį su veržle.
atsisukti kapoto varžtus, pridėti plokštelę. Plokštelės skylė dujiniui laikikliui turi buti kuo arčiau kapoto priekio.
sudėjus visus keturis laikiklius, reiktu atversti kapota kuo stačiau ir sukaišioti pakėlėjus. Plonoji dalis turėtu buti prie sparno, storoji, arčiau kapoto, nes sukeitus-neužsidaro.
padarius taip su abiem, orginalus kapoto "pagalys" nebereikalinas.
Atidaromas kapotas maždaug nuo pusės turėtu lėtai ir gažiai pasistoti pats.
Man tai puikiai veikia. Užsidarant netraukia įapačią, nes pesipriešinimas nepersiverčia.
Neprisiimu atsakomybės, jei kartais jums kas nesigautu, bet galiu garantuoti, jei viską padarysite taip aš, tai tikrai veiks.
(jei kas neaišku, rašykit, pataisysiu)
SĖKMĖS
atsiprašau už netvarką ir dulkes, dabar vyksta šlifavimo darbai.